Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2021 11:25 - ЕДНО МОЕ ЕМБЛЕМАТИЧНО СТИХОТВОРЕНИЕ
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 5132 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 19.12.2021 16:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ДЪЛБОКО В МЕН


Дълбоко в мен присъства обичта,

природно с нея аз съм зареден
и не разбирам злобната душа,
но никога не падам победена.

Добър ми е човешкият подход,
ръка подавам винаги при нужда,
но ,срещна ли пореден идиот,
бунтарството си винаги пробуждам.

Това го схващат някои – обрат,
а други тихичко се примиряват,
различно е устроен този свят
и в него някои не се предават.

Не тръгвам със омразата напред,
не позволявам и да ме нападне,
да изиграе, да ми вземе ред,
нито в душата нещо да открадне.

Премерено си крача ден след ден
и обичта ми е житейска норма,
и нека да присъства вечно в мен,
дори да среща непонятно злобни:

набързичко да им показва път,
по който да си тръгнат те навреме
и аз да си остана в своя кът
от стихове и слънчеви поеми.


12 януари 2021г., София


И ОЩЕ ЕДНО:




ЕДНА ЗВЕЗДА 


Една звезда си търси пътя
и иска той да води все до мен,
и иска до сърцето да я кътам,
но как да прави всеки хубав ден

не е научена и не умее,
опитва се със нещо да блести,
не й се сърдя, ще се поболее,
как ще оформим после две звезди?

Това, което няма го от мама,

налага се да го създавам аз,
една звезда се прави на голяма,
обаче си ме гледа във захлас!

Нали напряко любовта провиждам,
оставям си я да ме осветли,
а тя признава, че със мене вижда
светът по- хубав! Стига ми, нали?


19 декември 2021г., София

Росица КОПУКОВА








Гласувай:
5



1. rosiela - И ОЩЕ ЕДНО
19.12.2021 16:15
ЕДНА ЗВЕЗДА
Една звезда си търси пътя
и иска той да води все до мен,
и иска до сърцето да я кътам,
но как да прави всеки хубав ден
не е научена и не умее,
опитва се със нещо да блести,
не й се сърдя, ще се поболее,
как ще оформим после две звезди?
Това, което няма го от мама,
налага се да го създавам аз,
една звезда се прави на голяма,
обаче си ме гледа във захлас!
Нали напряко любовта провиждам,
оставям си я да ме осветли,
а тя признава, че със мене вижда
светът по- хубав! Стига ми, нали?
19 декември 2021г., София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. missana - Изразяваш по един много поетичен и същевременно строго дефинитивен начин, Роси,
19.12.2021 22:36
най-същностното и съкровено начало на душата си:

"Премерено си крача ден след ден
и обичта ми е житейска норма,
и нека да присъства вечно в мен,
дори да среща непонятно злобни" /от "Дълбоко в мен"/


"Това, което няма го от мама,
налага се да го създавам аз,
една звезда се прави на голяма,
обаче си ме гледа във захлас!

Нали напряко любовта провиждам,
оставям си я да ме осветли,
а тя признава, че със мене вижда
светът по- хубав! Стига ми, нали?" /от "Една звезда"/

Имаш несъмнено своя пътеводна звезда, която никога няма да те напусне. И тази звезда е съучастница на Ерато и Еутерпа. Бъди благословена да продължаваш да пишеш все така и занапред, защото поезията е твоя съдба, Роси!





цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
20.12.2021 09:11
и за двата отзива.Прекрасни са.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6601676
Постинги: 5039
Коментари: 23939
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031